esmaspäev, 29. oktoober 2012

5X7

Lumi tuli maha ja valgeks läks maa, ning minul jäid kõik postitused tegemata. Esimesel päeval, kui lumi maha sadas, siis ma viibisin linnas ja ootasin, et liiklus leebuks ja saaks hakata suverehvidel kodu poole veerema. Koju jõudes muidugi oli ju vaja ähkida ja puhkida, et küll see lumi ikka tuli ootamatult....nagu seda kunagi varem poleks sadanud. Teisel päeval oli juba hommikul varakult käima lükatud missioon, et kõikidel pere autodel saaks rehvid vahetatud. Nii sai tööle aetud mehed, kes tegelikult laupäeviti ei tööta ja siis nad vahetasidki neljal autol rehvid ära. Võttis oma jagu passimist. Muidugi tuli pere väikesele lemmikule teha lumme lahedaim jooksurada. Nüüd on meie väikesele armsal sõbral päris oma hobuserauakurv. Paisitis, et värskele omanikule meeldis ka väga. Ja terrass tuli lumest vabastada. See on ka iga aasta uus vana uudis, et lumerookimine on päris füüsiline tegevus. Käed võttis ikka päris korralikult läbi ja küljelihased said samuti oma osa. Ja veel järgmisel päeval oli vaja veel hoovis ära korjata need lehed, mis olid kukkumisega hiljaks jäänud ja ära lõigata need taimed, mida veel hiljem tegelikult ära lõigata tuleks, aga kuna lumi tuli sel aastal palju varem, siis tuli lumes sumades pügamist teha. Ja muidugi tuli teha üks korralik lumememm. Õigemini, meil on sel aastal oma lumemõmm!
Ta on väga eriline! Mõlemal jalal siiski kolm varvast!

Olgu, tegelikult olen ikka tervislik ka olnud. Ühel päeval koju sõites märkasin, et nüüd on mingi e-ainete vastane võitlus alanud. Seeläbi sattusin www.tunnetoitu.ee veebilehele. Alguses jäi mulle ilma tutvumata tunne, et e-ained surutakse vastu muru, siis pärast mõningast info juurdevoolu arvasin, et inimesed, kes e-aineid ei armasta, surutakse vastu muru. Lõpuks, kui ma asja lähemalt uurisin, mõistan, et asi on täiesti neutraalne. Tegu on vaid teavitustööga, kus inimestele püütakse selgeks teha, et e-ained ei ole otseselt mürgid ja et iga inimene peab enda seisukohast vaatama, mida ja kui palju ta sööb. See on ikka nii, et kui millegagi liialdada, siis see on halb. Ilmselt on sama ka e-ainetega. Jah, enamus e-ained on looduslikud või siis loodusliku jäljendused ja tõsi ta on, et isegi looduslikult saadud ained võivad ühel hetkel tervisele halvasti mõjuda. Niiet, ma ei näe põhjust liigseks muretsemiseks. Lisaaineid on toidutööstuses alati lisatud ja kõik müüvad oma kaupa nii. Kasvasin mina selle söögiga ülesse ja on ka paljud enne mind sellise toiduga üles kasvanud. Jah, mulle meeldiks ka kui kõik minu söögilaual oleks naturaalne ja ilma keemiliselt väetamata ja ilma lisaaineteta, aga siis ma peakski sööma ainult seda, mida ma ise meie kliimas kasvatada saan. Ja noh, siis ma ei saaks talvel tomatit süüa, ei saaks banaane ega viinamarju, ega teisi eksootilisemaid puuvilju, mida ma armastan. Ja ma peaks ikka väga kiire töömesilane olema, et saaksin kõiki piimatooteid valmistada, sigu tappa, kala püüda, vilja kasvatada ja teha kõiki neid sadu töid, mida toorainetest söödava toidu saamiseks tegema peab. Ja ma peaks seda ju kõik väga sageli lakkamatult tegema, sest see ju rikneb, kui ma seda liiga palju ette teen. Niiet, ei saa e-aineid ainult süüdistada. Tänapäeva mugav inimene peab mõistma, et just e-ainetele peab ta tänud ütlema oma mitmekesise ja alati värske söögilaua eest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar