kolmapäev, 3. oktoober 2012

2x2

Hommik:

  • kodujuust hapukoorega
  • banaan
  • tee
Lõuna:
  • spagetid tomatipastas
  • viinerid
  • apelsinimahl
Õhtu:
  • magus-hapu kanawok
  • üks punane paprika
  • vesi
Ööoode:
  • kodused viinamarjad
  • pistaatsiapähklid
  • kirju koer
  • vesi
Jah, ööoode polnud ilmselt kõige läbimõeldum, aga see tuligi ootamatult.

Füüsiline tegevus:
  • kaks tundi tantsu
Peale paprika armastan ma väga tomatit. Nagu juba kombeks on saanud, siis uurisin nüüd uut toiduainet ja sel korral oli see tomat. Peale selle, et tomat on väga kasulik ja sisaldab palju aineid, mida inimene kõik vajab, on paprikaga sarnaselt tomatis palju karotiini, mis on pika eluea ja hea tervise üks oluline komponent. See oli selline üsna tavaline asi, mida ma tomati kohta teada sain, aga palju uudsem idee oli see, et tomat on hea akne ravim....ma ei tea, kuidas sellesse suhtuda, aga kui te soovite rohkem uurida, siis seda saate järgnevalt lingilt  - http://naistekas.delfi.ee/ilumood/ilusnaine/ullatav-imeravim-akne-vastu-tomat.d?id=64924482 . Jah....

Olen avastanud, et siiamaani kõik need toiduained, mida ma uurinud olen....välismaal on nende nimelised firmad. Näiteks tomat pakub lastekaupasid - www.tomatkids.com.  Ja muna teeb fotosid... www.rjmuna.com . Paprika tegeleb graafilise disainiga... www.paprika.com . Tore, et meie toiduained nii tegusad on! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar