teisipäev, 2. oktoober 2012

2x1

Niih, uus nädal on saanud oma alguse.

Hommik:

  • röstisai doktorivorstiga
  • röstisai pähklikreemiga
  • smuuti - piim, mustikad, vaarikad
Lõuna:
  • riisipada - kana, mais, hernes, paprika ja riis
  • apelsinimahl
Vahepala:
  • vaarikad ja mustikad
  • viinamarjad (heledad)
  • tee
Ööoode:
  • vaarikad ja mustikad
Füüsiline tegevus: tavaline kulgemine

Jah, eile oli siis see kaalumise tund. Peab ütlema, et läks paremini kui ma oodata oskasin. Kaalu ei tulnud juurde. Palun trummipõrinat...tramm-tramm-tramm-ta-taa..... Esmaspäeva õhtul näitas kaal 66,2 kg, ehk siis oli kadunud 600grammi, jeiii! Kuid kaalusin end täna hommikul ka ja siis oli kaalunumber 65,8 kg. Niiet, kilogramm läks! Seega, tühja kõhu ja põiega on mu eesmärk eelmisel nädala jaoks täidetud. :D Nüüd pean olema tubli ja tegema mida iganes ma tegin, et kaal ikka langeks edasi. Maiustused peab endiselt ära hoidma.  Ja peab end piisavalt liigutama. Hetkel on siis nii, et käin kaks korda nädalas rahvatantsus ja kui ilm vähegi lubab, siis teen kaks korda nädalas ka kepikõndi. Aga väga tore on, et ma ei peagi endas pettunud olema. :)

Eelmisel nädalal sõin palju paprikat. Ma armastan paprikat. Eile õppisin ühe laheda nipi Jamie saatest paprikate kohta. Nimelt, kuidas mugavalt ja kiirelt saada paprikast see roheline sabavars ja seemned kätte. Võta paprika kätte (tegelikult ka), roheline sabatutt taeva poole, suru pöialdega selle rohelise sabatuti peale kuni see vupsab paprikasse ja siis tõmba paprika ise kaheks iseseisvaks pooleks. Seejärel saad eemaldadarohelise sabatuti ja selle küljes olevad seemned. Muidugi, niisama cillicad seemnekesed pead paprikapooltest ise välja raputama. ;) Ma pole veel proovinud, aga Jamiel tuli välja küll. :D
Mis ma veel paprikast teada sain oli see, et paprikas on väga palju c-vitamiini ja karotiini, võib isegi öelda, et on köögiviljadest üks c-vitamiini rikkamaid. Kõige paremini säilib c-vitamiin töötlemisel siis, kui see pannakse koheselt keevasse vette. Pikaaegsel kuumutamisel ja korduvalt ülesse soojendades kaob c-vitamiini üha rohkem. Niiet, krõmpsuta toorelt või pista keevasse vette. ;)

Mis ma siis õppisin:
  • kaalu on võimalik langetada küll
  • kaalu langetamiseks ei pea oma nahast välja hüppama
  • ma loodan väga, et eelnevad punkti ei ole pettekujutelm

2 kommentaari:

  1. Jeiii! Tubli et nii hästi läks. Muide, igasugused fitness nõustajad soovitavad kaaluda hommikul peale ärkamist, kuna siis saab kõige täpsema kaalu.

    Ja paprika on tõesti nämma :D FUN FACT! Inglismaal on paprika lihtsalt "pepper" (green pepper, yellow pepper, red pepper). Ja "paprica" on hoopis maitseaene. Veider...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Väga lahe! Siis peangi huvi pärast lihtsalt nii hommikul kui õhtul kaaluma.

      Ja minu meelest on inglastel üldse palju imelikke asju köögis. :P

      Kustuta