neljapäev, 25. oktoober 2012

5X3

See on lausa hämmastav kui palju erinevaid veebilehti kaalulangetamiseks ja tervislikuks toitumiseks on. Sellest ma järeldan, et inimesed peavad ikka väga ülekaalulised olema, et on nõudlus nii paljude erinevate kaalulangetamiste järele. Samas on kurb mõelda, et valdav enamus inimesi ei ole üldse iseendaga rahul. Ise olen ju täpselt samasugune...kuid ma tõesti tahan seda oma tervise nimel teha, mitte sellepärast, et mingitesse ilunormidesse mahtuda. Tahan end iga päev hästi tunda!

Ma toon välja need erinevad lehed, milledele ma sattusin. Ehk pakub kellelgi rohkem huvi ja leiab enda jaoks just selle õige!

www.figuurisobrad.ee
www.kaalustalla.ee
www.tervislik.net
www.toitumisteraapia.ee
www.vianaturale.ee
www.treenitargalt.ee
www.trimm.ee

Kahtlemata on tore, et info on inimestele niivõrd kättesaadavaks tehtud ja igaüks saab internetist endale midagi leida. Kuid eks igal asjal on oma agad... kui inimene pole ikka toitumisteadlane ega ole õpetatud sportlane, siis võib ka väga palju enese teadmata valesti teha...

Ma ei saa täpselt aru, milles asi on, aga minu seedimine on oluliselt tempot tõstnud. Joon tassi teed ja juba see tahab uuesti välja tulla....Viimasel ajal olen vähem söönud magusat, rohkem joonud keefirit ja ebaküdooniateed. Ja üheksavägise teed...põhjus on ilmselt kusagil seal.

Ja ma olen segaduses. Juuksevärvi pakendil oli mahe punakas toon. Aga minu pea on nüüd tumepruun. Ma ei tea, mis värk sellega on, et minu peas kõik värvid teistmoodi jäävad kui pakenditel. Samas olen sellega juba harjunud, et mu pea on kõike muud peale selle, mida ma ootan. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar