neljapäev, 4. oktoober 2012

2x3

Hommik:

  • kaks keedumuna
  • kodujuust hapukoorega
  • kirsstomat
  • segumahl
Lõuna:
  • spagetid tomatikastmes, viinerid
  • mahl
Õhtusöök:
  • sushi
  • mannavaht piimaga
Praegu oma eilsele menüüle peale vaadates tundub, et minu söögilaud on kuidagi vaesemaks jäänud. Peav väheke ikka rohkem pingutama ja sööma mitmekesisemalt. Esimesel nädalal oli minu enesetunne väga hea, sest paistis, et see, mida ma sõin, sellega oli mu keha rahul ja olulisi suuremaid vaegusi ei olnud (arvan välja need soolapähklid koos õuntega). See nädal olen olnud lohakam ja enesetunne on ka nirum. Peab ikka püüdma järjel püsida, sest hea enesetunne on seda ikka väärt!

Eile käisin füsioteraapias. Esimest korda. Juhuslikult olin teistel asjaoludel varem oma füsioterapeudiga kohtunud (koha peal avastasime, et teame teineteist), mis tegi vastuvõtu väga meeldivaks. Kuigi uudised ei olnud kuigi ilusad. Mul 15 aastaselt diagnoositud Scolosis I ei ole ikka üldse tore. Paraku selle diagnoosi saamise ajal ei suunanud mind keegi mitte kuhugi, mis on äärmiselt kahetsusväärne, sest mina noore rumala inimesena ei teadnud samuti, mida teha või kas ma üldse peaks. Tuleb välja, et ikka oleksin pidanud küll. Nüüd olen ma juba sellises vanuses, kus mu keha enam ei kasva ja täiesti terveks mind enam teha ei saa. Nüüd pean lihtsalt roppu moodi vaeva nägema, et vanemas eas mitte täielikult invaliid olla. Peale selle, et mu selgroog on s-kujuliselt kõver ja et minu rüht on sellest lähtuvalt väga sitt, on minu jalavõlv täielikult ära vajunud. Ja oh toredaid arste, kes seda pole märganud ega mulle öelnud, et ma peaksin selle probleemiga tegelema. Nüüd on olukord selline, et ma pean endale tellima spets enda jala järgi tehtud jalatallad ja neid praktiliselt pidevalt kandma, et mu põlved ei vajuks sisse ja et minu rüht saaks paraneda. Võib öelda, et minu vundament on laiali vajunud. Osad spordialad on minu jaoks keelatud või pean neid minimaalselt tegema. Nüüdsest pean end ära harjutama võimlemisrutiiniga. Vähemalt kolm korda nädalas tund aega järjest. Selgroogu enam sirgeks ei saa ja jalavõlvi ka ei tõsta, aga rühi peaks paremaks saama! Seega ma loodan, et ma olen piisavalt püsiv, et oma tervise eest võidelda.
Ja see arstide streik on ikka jube nõme (ma saan aru küll, miks nad seda teevad, aga nende vahendid on jube nõmedad). Ma lihtsalt ei saa endale uut aega registreerida, sest arstid streigivad. Suva, et arst ehk isegi tööl on, aga aegu ei lubata registreerida. Nii tore!

Mis ma teada sain:
  • olen s-seljaga inimene
  • vanad söömisharjumused hiilivad ligi
  • pean olema söögi valimisel hoolsam!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar