neljapäev, 11. oktoober 2012

3x3

Hommikusöök:

  • röstisai juustu ja vorsti ja tomatiga
  • tee
Vahepala:
  • jõhvikajogurt
Lõunasöök:
  • pannkook hakkliha ja juustuga
  • salat - jääsalat, kurk, tomat
  • apelsinimahl
Õhtusöök:
  • pakk kuivatatud ploome
  • üheksavägise tee
Kappasin eile kesklinnas läbi neli erinevat apteeki, kuni lõpuks viimasest leidsin üheksavägise teed. Kaua otsitud armsakene. Üheksavägine on üks tore taim. Selles olevat nii palju väge, et suutvat isegi üleloomulikest  vägedest põhjustatud haigusi ravida, nagu näiteks nõidusest ja kurjast sõnast. Peale selle on see taim hea hingamisteede haiguste puhul ja ka põie- ja neeruhaiguste jaoks. Mulle meeldib see lihtsalt  hea maitse pärast. Ning ma pole ka vastu kui see mind kõikvõimalike haiguste vastu aitab. Kunagi olla rahvasuus isegi levinud jutt, et üheksavägine aitab üheksakümne üheksa haiguse vastu, sajanda vastu enam ei aita, sest see on surm. Vanast rahvast pean mina suurt lugu ja seepärast joon seda teed heal meelel edasi.

Kõrvitsale on üks väga tubli kaaslane. See on peet!.Kõrvitsa järel on punapeet üks tähtsamaid pektiiniallikaid (4,8–7,2%), seega puhastab peet inimorganismi kahjulikest jääk-ainetest hästi tõhusalt. Peale selle sobib peet hästi neile, kellel on probleeme kilpnäärmega, sest aitab hästi rasva lõhustada. Niiet, sööge peeti! Ma küll ei tea, kes see oli, aga ma kiidan taevani seda inimest, kes meile mõned peedid tõi. Nüüd sai mu emakene teha kaks purki peedihoidist ja see on väga tore. Mulle on peet alati maitsenud, paraku minu peres sellest köögiviljast väga lugu ei peeta, seega pole mul väga suurt võimalust seda tarbida. Mulle ei meeldi poekraam, nende nõmedad lisaainetega hoidised. Kodune kraam on ikka üle prahi ja ma hindan väga oma peedipurke. Ärge muretsega, ma ikka söön need ära, ei jää niisama imetlema. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar