esmaspäev, 1. oktoober 2012

1x6+1x7

Ma vabandan siiralt oma ustavate jüngrite ees, et minu postitamine on viibinud. Äärmiselt kahetsusväärne!
Nädalavahetusel oli minu söömine väga ebaregulaarne, sest esiteks ma ei ärganud nii vara, et süüa oma esimene sööks kell üheksa. Hea kui lõunaks ülesse sain... Laupäeva lõunaks sõin siis hilise kaerahelbepudru. Õhtuks riisi kanaga, lisaks hernes, mais, paprikas. Vahepealaks oli üks soe šokolaadikook jäätisega ja päris hiliseks ööooteks lõhevõileivad. Jämmmi! Ma südamest loodan, et see ei maksa mulle karmilt kätte.
Ja pühapäeval alustasin taas lõunasöögiga. Selleks oli siis porgandisalat õuna ja apelsiniga. Väike ploomijogurt ja tee. Õhtusöögiks üks Vapiano pasta (pomodoro e mozarella). On väga raske mööduda kõigist neist kohvikutest linnas, millede letid on täis kõikvõimalikke häid ja väga magusaid asju. Et mitte lihtsalt tühja kõhuga leti ääres vesistada, vedasin end lõpuks Vapianosse, et oma väikest vastikut nälga rahuldada. Rahuldatud ta sai ja pasta oli hea nagu ikka. 
Ja noh, tehke mis tahate, aga energiast on mul iga päev puudu...ikka veel! Ma ei taha rohkem süüa!

Olen saanud soovitusi paremalt ja vasakult. Üks neist oli www.myfitnesspla.com. Leht on ju tore ja nutridataga võrreldes palju põhjalikum, kuid kahjuks on see üsna kauge Eestist. Näiteks ei tea seal keegi mis on must leib...Ja mind ajavada üsna närvi need olukorrad, kus inimesed ise sisestavad süsteemi mingi toiduaine ja siis teevad seda täiesti puudulikult! Seepärast ei hakka mina sinna midagi ise lisama, sest ma ei olen toitumisspetsialist ja ei tunne enamus toiduaineid nii põhjalikult. Niiet, ma jään vist nutridata juurde, kuigi see on ka nii lollakas, et ei tea, mis on pasta! :D
Teine enam-vähem tore Eesti leht on www.ampser.ee. Väga lihtne ja loogiline. Ehk isegi põhjalikum kui nutridata, aga ma veel pole üle läinud! 

Paraku on mul tekkinud hirm, et tänaõhtune kaalumine ei tule edukas... Väheke on tunne, et olen end alt vedanud ja oleksin võinud rohkem pingutada....aga EI! Minu vaim on veel täiesti kohal ja nii kergelt nüüd küll alla ei anna!

Mis ma siis õppisin:
  • tublid on need inimesed, kes kõigi oma päevaste toimetuste juures suudavad järgida kindlat toitumiskava

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar