kolmapäev, 10. oktoober 2012

3X2

Hommik:
  • tee piimaga
  • kaks juustusaia tomatiga
Lõuna:
  • grillitud lõhe
  • riis
  • kurgi-majoneesi-hapukoore kaste
Õhtu:
  • vesi
  • rosina-pähkli segu
Ööoode:
  • tort
  • vesi
Füüsiline koormus:
  • kaks tundi tantsu
Ma ei tea ühtegi vastikumat valu peavalust. Perearst ütleb, et mu peavalud pole ainult minu peavalud, vaid et valdav enamus naisi põeb migreeni ja et selle vastu polegi midagi teha, ainult vähem stressata. Ometi on selline põhjendus nii nõme ja ma nagu väike laps jonnin ja tahan uskuda, et tegelikult ikka on meie arenenud meditsiinis neid ravimeid, mis mu valu igaveseks ära võtaksin. 
Peavalu lihtsalt ei lase mul olla. Mul kaob söögiisu ära ja ma ei taha teha mitte midagi muud kui leida endale enam vähem mugav asend voodis ja oodata selle lõputuna paistva piina lõppu. Ja käsimüügiravimid ei taha mulle enam mõjuda, sest ma olen neid vist liiga palju tarbinud. Kujutlen juba, kuidas väike mini-me mu peas itsitab ja parastab, et teab küll, mis see tablakas tegema peaks. Õnneks eilne peavalu, millega ma koos ärkasin juba, möödus umbes kella neljaks. Püüdsin siis piisavalt õnnelikke mõtteid mõelda ja sundisin ennast sööma ja jooma, kuigi see oli küllaltki suur katsumus. 
On levinud seisukoht, et valu on meie kehas selleks, et anda inimesele märku, et midagi on valesti. No kurat, ma ei tea enam, mida kõike ma valesti pean tegema, et minu peakene nii sageli nii tüütult valutama kipub. 

Loksusin eile bussiga Nõmmel kesklinna poole. Ilm oli täielik koerakas. Ja bussi tulid kaks noormeest. Välimuse järgi ei ütleks midagi, võiks täitsa viisakateks pidada, aga pärast seda kui nad minu taha istusid ja suud lahti tegid, olin ma küll häiritud. Miks kutsuvad osad noormehed (üsna suur osa) neiusid eitedeks? Olgu, ma saan aru, et osad neiud teevadki kõik selle nimel, et võimalikult eided välja näha, aga seda ma küll ei mõista, miks üks normaalne inimene peab naisi eitedeks sõimama. Minu meelest on see täielik sõimusõna ja läbinisti solvav. Eided on minu jaoks ikka jubedad naised, kes teevad end vabatahtlikult 20 aastat vanemaks. Jube meik näos, ohtrad tunnid veedetud solaariumis, absoluutselt mitte eakohased riided ja sinna juurde veel rõve ellusuhtumine... Jah, mõned naised on eided ja mehed võivad mõtelda oma peas, et nad on eided, aga seda ei pea ju kõva häälega välja ütlema! See oli nii õõvastav, kuidas need noormehed rääkisid omavahel, et nad reede õhtul lähevad eitesid sebima. Kuidas üldse saab üks mees mõelda, et ta tahab eite? Mina oleksin mees, siis ma küll eite ei tahaks, vaid kaunist endast lugupidavat naist sooviks. Aga noh, tõsi ta on, et vaid eided lasevad endale ööklubi peldikus taha keerata ja siis loodavad õnneliku armastusloo algusele. Ja need noormehed rääkisid veel sellest kuidas nad peavad raha koguma, et saaks suitsu osta ja siis loodavad, et peol saab "sitaks tasuta alksi". Milline elu, ma ütlen! Mul oli igatahes kange tahtmine neile kuttidele paar krõbedamat sõna öelda, aga siis mõistsin, et nad pole seda väärt. Nad ei tea isegi, mis nad väärt on. Loodetavasti nad ühel hetkel mõistavad (kui pole enam liiga hilja), et elus on palju rohkem kui vaid pidu ja labased naised. Ja loodetavasti nad mõistavad, et "eit" ei ole hellitusnimi.

Võib ju küsida, et miks ma sellest siin kirjutan. Bonaqua reklaamis öeldi ka, et terves kehas on terve vaim. Vaevalt vaid keha ravimisest terve vaimu saab. Neid peab ikka korraga edendama! Ja tahtsin lihtsalt välja tuua näite, kuidas ühed noormehed oma mõistust üldse ei tervenda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar