kolmapäev, 24. oktoober 2012

5X1 ja 5X2

Ma tõesti tahtsin eile postitust teha. Kaalumine toimus hommikul ja uue asjaga tutvusin ka, aga pidin oma aja muudele ülesannetele suunama. Kuid nüüd olen siin!

Kaalumine. Ma miskipärast olen alati arvanud, et mida vähem inimene mingi asja pärast muretseb ja mida vähem sellele tähelepanu pöörab, seda kergemini ta sellest lahti saab. Analoogia näiteks sõprade hoidmisega, et kui sa neist väga ei hooli ja nendega kuidagi kontakti ei otsi, siis need sõbrad lihtsalt kaovad. Samamoodi on ikka kaaluga ka. Kui pidevalt mõtled, et oled ikka jube paks ja kaal nii suur, siis see jääbki nii. Kuid kui oma suurest tahtmisest lahti lasta, siis kaal lähebki ära. Viimasel nädalal ma püüdsin ka vähem muretseda oma kaalunumbri pärast. Ja 200 grammi läkski ära! See muidugi polegi kilo nädalas, aga siiski kaalulangus! Pealegi ongi vist kilo nädalas natukene palju soovitud ja väheke ebatervislik...Kuid ma ei loobu ja ei muuda oma eesmärke. Mingil hetkel see kaalunumber peab lihtsalt olema alla 60ne.

Eile käisin toidupoes ja vaatasin piimaletis ringi. Eelmise postituse jätkuks võin öelda, et see on ikka kurb, kuidas pett on teiste hapendatud jookide seas nii tahaplaanile vajunud. Pett elab piimaleti lõpu viimases kastis. Eespool on hapupiima- ja keefiri linnakud. Kurb, sest pett on palju kasulikum. Maitse pole ka nii väga erinev, et võiks öelda, et pett nii rämeda maitsega on, et suu sisse võtta ei taha. Mina igal juhul leidsin peti taas ülesse ja armastan seda!

Kuivharjamine. Selline huvitav asi, millest ma varem mitte midagi ei teadnud.

http://www.maaleht.ee/news/tarbija/tervis/kuivharjamise-kiituseks.d?id=65120724

Lugesin Maalehest seda artiklit. Ja googeldasin veel juurde ka, kuigi mitmekesisemat infot selle kohta väga ei leidnud. Nüüd on mul eesmärk, et proovin selle järele. Vähemasti mõnda aega. Enne on vaja siis õiged harjad leida. Ja nagu saatuse kokkumänguna, soovitati mulle samal päeval seda sama  tegevusviisi. Tuleb ikka järele proovida. Proovige teie ka!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar