teisipäev, 16. oktoober 2012

4X1

Nädal uus, algus uus!

Eelnevad kolm nädalat on olnud üsna keskpärased. Ma pole midagi muud muutnud kui seda, et ma vähem magusat söön. Algus oli ju paljulubav ja esimese nädalaga läkski terve kilo. Teisel veel 400 grammi, aga kolmanda nädala lõpuks on mu kaalunumber püsima jäänud. See on ilmselge märk sellest, et ma pean rohkem pingutama. Tunnistan, et minu söömiskellaaegadest kinni pidamine ei ole kuigi edukas olnud. Sest esiteks juba nädalavahetusel on keeruline graafikus püsida, rääkimata sellistest tegemistest, mis suvalistel päevadel plaanid sassi löövad. Nüüdsest püüan rohkem ajast kinni pidada ja tõesti kõigile sünnipäevakringlitele ei öelda. Jääb vaid puuviljasuhkur. Armsad puuviljad.
Edaspidi ma ei kirjuta enam siia oma igapäevamenüüd. Vähemasti mitte enne, kui olen suutnud läbi viia mõne suure muutuse. Kuid jätkan ikka pisikeste ülevaadetega mõnest uuest asjast või toiduainest. Ja mõtlesin, et peaks keefiri siiski suuremal määral oma menüüsse viima. Täna juba asendasin hommikusöögi keefiriga. Mõtlen, et ehk peaks õhtusöögi ka asendama keefiriga.

Uudistan siis edasi! Jeii! Ei saa lasta tujul langeda, kui kilod ei lange. Ega vahepeal väheke kurvikam olla, ei olegi kõige halvem. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar